Jak kupować w sklepie sypialnieroxa.pl?
1. Wybierz z naszej oferty interesujący cię produkt.
2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.
2a. W przypadku chwilowego braku towaru zamiast przycisku "do koszyka" będzie opcja "powiadom o dostępności". Możesz skorzystać z takiego rozwiązania, a wyślemy maila, gdy produkt znów pojawi się na stanie.
3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.
4. Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy.
Koszty dostawy będę widoczne bezpośrednio w koszyku, ale możesz też o nich przeczytać tutaj.
5. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności. Masz do wyboru m.in:
- płatność natychmiastową - szybko zalogujesz się do swojego banku i bez konieczności podawania szczegółów zamówienia dokonasz płatności
- płatność przelewem tradycyjnym - będziesz musiał dokonać przelewu ręcznie na nasze konto. Numer konta zobaczysz w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Pamiętaj, aby płatności dokonać do 5 dni oraz w tytule podać numer zamówienia
- płatność przy odbiorze - zapłacisz przy odbieraniu zamówienia z siedziby firmy
Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.
6. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia i możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:
- zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na udział w programie lojalnościowym, będzie też dostępna historia zamówień
- zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykłą rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konta w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu.
- zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z programu lojalnościowego
- zakup z użyciem istniejącego konta - jak już zakładałeś wcześniej konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję
7. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.
8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.
9. Czekaj na przesyłkę i odwiedź nas ponownie.
Co się dzieje z moim zamówieniem?
Po dokonaniu wpłaty twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego wysłaniu poinformujemy cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie status zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.
Zwroty lub reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły twoje oczekiwania. Jednak pamiętaj, że przysługuje ci prawdo do zwrotu 14 dni od zakupu lub reklamacji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Masz pytania lub wątpliwości?
Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:
e-mail: shop@sypialnieroxa.pl
telefon: 533 - 332 - 382